woensdag 6 juni 2012

hallo,

Welkom op mijn blog!

Ik ben Eli en ik ga met mijn eenwieler in de bergen voor muco 10 km rijden.

Op deze blog kom je alles te weten van deze actie

daaaaaag,

Eli







ps zeker sponsoren


aam : vzw Belgische Vereniging voor Strijd tegen Mucoviscidose
Adres : Joseph Borlélaan 12 / 1160 Brussel
Rekeningnummer : BE62 5230 8010 1261

Mededeling :  Sponsor Aktie Eli

IBAN: BE62 5230 8010 1261
BIC(SWIFT) code : TRIOBE91




ik heb het gedaan !!!!!!!!!!!!!! iedereen enorm bedankt voor de sponsoring ik viel van mijn stoel als ik zag wat jullie  hebben hadden gesponsord dus heel erg bedankt voor jullie sponsoring 

en nog maar goed nieuws de vrt vroeg of ze woensdag mochten komen dus misschien kom ik met mijn    akcie op iedereen beroemd


en ik heb natuurlijk ook een filmpje maar dat komt nog ps zoek nog hoe ik het er op krijg









17 opmerkingen:

  1. Eli, daar word ik stil van:... knap zeg!! en dit zowel omwille van de actie waaraan je deelneemt als voor de super prestatie van jou! Dit moet oefenen en oefenen zijn, maar ook geloven in.. en volhouden en uiteraard ook talent hebben!! weet dat ik een fan blijf op jouw blog en ik stuur een mailtje in het kader van sponsoring!
    succes gewenst! Lieve Polfliet (vriendin van je mama)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eli, we zijn alvast benieuwd naar je voorbereidingen en volgen je ook in de buurt van Gent . Succes !
    ("oud" :p klasgenootje van je mama )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook sponseren! Ik vind jou een supercoole kerel! En ik hoop dat heel veel mensen sponseren want je initiatief en durf is top! Mijn zoon heeft ook een eenwieler maar moet zo te zien nog veel leren!-:) Sofie (ik zat in de klas bij jouw mama)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo dank voor de reactie


    ps mijn mama zei dat ze wist van jouw dat er een katten ras was waar ik niet van moet hoesten dus vraag is wat is dat katten ras

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, dat zou een Siberische kat moeten zijn , en daarvan is er een kleur dat Neva MAsquerade heet . De meeste mensen hebben last van het enzym dat in het speeksel zit, daarop reageren ze . Poes wast zich , en dan gaan die stofjes rondzweven . Je zou op zoek moeten gaan naar een fokker, die enkel die poezen heeft, want 100% zeker kan je het niet zijn als er nog andere poezen in huis zouden zijn . Zelfs Sphinxen ( naaktkajtes dus ) hebben dat enzym, en zo gaan mensen toch nog niezen . t Heeft dus met meer dan haren te maken . Misschien moet je eens op het Kattenforum inloggen en eens horen als er mensen zijn met enkel Sibeertjes, en dan vragen of je eens mag komen kijken... Succes bij mij lukt dat niet, ik heb Maine Coons )
    XXX
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sofie


    tof! dat je wil sponsoren


    ps wil jou zoon graag leren eenwieleren want dan zijn er lesen voor op www.circusinbeweging.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eli, werkelijk sjiek!
    Wij sponsoren en vertellen het zeker door.
    Belinda, Emiel, Seppe, Cato en Warre

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Eli, als je dit leest heb je de 10 km waarschijnlijk al achter de rug. Maar het is nooit te laat om zo'n knappe prestatie te steunen hé! Laat zeker weten of alles goed gegaan is.
    Groetjes van Ingrid (ik heb je mama leren kennen in Oostenrijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Eli,

    Als je dit berichtje leest heb je waarschijnlijk je tocht al achter de rug. Maar het is nooit te laat om je actie te steunen hé. Ik hoop dat alles goed verlopen is ginder in de bergen. Laat zeker via je blog weten hoe het gegaan is!
    Groetjes van Ingrid (ik ken je mama van in Oostenrijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Eli,

    Als je dit berichtje leest heb je waarschijnlijk je tocht al achter de rug. Maar het is nooit te laat om je actie te steunen hé. Hopelijk is alles goed verlopen ginder in de bergen. Laat zeker weten via je blog hoe het gegaan is.

    Groetjes van Ingrid (ik ken je mama van in Oostenrijk) en nog veel plezier met het eenwieleren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super dat je sponsort ik heb ook de foto`s gezien van de reis het zag heel tof uit

      Verwijderen
  11. Waw Eli, ik lees net dat het je gelukt is! Super amai. En ik kan het weten want ik ben daar waar jullie waren in de bergen gaan stappen. Dat op een eenwieler is verbluffend. Je mag echt fier zijn!
    heleen (collega van je mama)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super heleen dat je het zo tof vind wat ik doe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dag Eli, wat jammer dat ik dit nog niet heb getoond aan Hendrik (V.)en nu is hij aan zee....
    proficiat proficiat proficiat!!!
    laat ze maar komen van de VRT!!

    tot heel gauw!
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey eli, natuurlijk ben ik ook super trots op jou! Prachtig gedaan, en met zoveel doorzetting kan alles lukken..

    Dikke proficiat, de pappie

    BeantwoordenVerwijderen